Bildirimler
Üye olmadan alışveriş yapabilir miyim?
Evet. Fakat üye olmanız durumunda size sunulan kampanyalardan haberdar olabilirsiniz.
Nasıl Sipariş Verebilirim?
Satın almak istediğiniz ürün için "Sepete Ekle" butonuna bastığınızda ürün sepetinize eklenecektir. Daha sonra sağ üst köşede bulunan sepet ikonun üstüne gelerek ''Ödeme Yap'' butonuna tıkladığınızda teslimat bilgileri sayfasına gelirsiniz. ''Adres ekle'' butonunu kullanarak teslimat ve fatura adresi bilgilerini doldurduktan sonra “Devam Et” butonuna bastığınızda ödeme bilgileri ekranına ulaşırsınız. Kredi kartı bilgilerinizi girdikten sonra “Siparişi tamamla” butonuna sadece bir defa tıklayarak siparişinizi onaylayabilirsiniz. Kurumsal fatura siparişleri için Vergi Dairesi ve Vergi Numarasının girilmesi zorunludur.
Kargo ve Teslimat
Siparişler onaylandıktan sonra en geç ürün ilanında belirtilen süre içerisinde kargoya teslim edilir. E-fatura e-posta adresine gönderilmektedir. Siparişler kargo firmasına teslim edildiğinde kargo takip bilgileri SMS ve e-posta aracılığıyla iletilmektedir.
Havale ile ödeme
Havale ile verilen siparişlerde; Havale açıklama alanına mutlaka sipariş numara bilgisinin eklenmesi rica olunur. Havalenizi ödeme ekranında ki hesap numaralarına gönderebilirsiniz. 3 iş günü içerisinde ödemesi yapılmayan havale siparişleri otomatik olarak iptal olacaktır.
Faturamın teslimatı nereye yapılacak?
Siparişinize istinaden ürününüz size irsaliye ile ulaştırılacak, faturanız ise belirtmiş olduğunuz e-posta adresinize e-fatura olarak gönderilecektir. Eğer faturanız tarafınıza ulaşmadıysa info@drkelektronik.com adresine mail atabilirsiniz.
İade Koşulları nelerdir?
Ürünlerin cayma hakkı kapsamında iade prosedürüne alınabilmesi için; Ürün orijinal kutusunda ve zarar görmemiş olmalıdır. Tüm aksesuar ve aparatlar iade edilen ürün ile birlikte gönderilmelidir. İade edilmek istenen ürün kampanyalı ya da promosyonlu bir ürün ise, kampanyalı/promosyonlu ürün hasarsız ve eksiksiz olarak ana ürün ile birlikte gönderilmelidir. Ücretsiz veya indirimli bir promosyon ürünü ile birlikte satın aldığınız bir ürünü iade etmek isterseniz geri ödeme almak için tüm ürünler birlikte iade edilmelidir. Bir ürünle birlikte verilen ücretsiz bir promosyon ürünü iade edilmezse, geri ödeme yapılamaz Drk, iadeyi tamamen reddedebilir veya iadenizi kabul edebilir, ancak geri ödeme tutarınızı promosyon hediyesinin tam perakende fiyatı kadar azaltabilir. Müşteri yalnızca promosyon hediyesini iade edemez.
Ürünü iade ettikten sonra kargo kimin tarafından ödeniyor?
1- Müşterinin fikir değişikliği iadelerinin lojistik maliyetlerini ödediği iştirakler İade, satıcı hatasından kusurlu ürün/ yanlış teslimat) kaynaklanıyorsa, iade edilen ürünün nakliye ve taşıma ücretleri satıcı tarafından ödenirken, iade bedeli müşteriye ödenebilir. 2- Fikir değişikliği getirililerinin lojistik maliyetlerini ödeyen iştirakler İade süresi içinde (ürünü teslim tarihinden itibaren 14 gün) ürünlerin iadesi alıcı tarafından ödenecektir.
Ücret iadem ne zaman yapılır?
İptal ettiğiniz ürünün ücret iadesi bankanıza bağlı olarak değişkenlik gösterebilir. Bu süre yaklaşık 1 haftayı bulabilir. Ürün satıcıya ulaştıktan sonra en geç 48 saat içerisinde iade şartlarına uygunluğu kontrol edilir. Ürün iade şartlarına uygunsa, iadeniz onaylanır ve ücret iadeniz bankanıza bağlı olarak 2-10 iş günü içerisinde ödeme yapmış olduğunuz kartınıza yansır. Ürün iade şartlarına uygun değilse adresinize geri gönderilir. İade tutarının kartınıza/hesabınıza yansıma süresi bankanıza bağlıdır.
Ürün veya siparişim ile ilgili taleplerimi/sorularımı nasıl iletebilirim?
Tüm soru ve taleplerinizi ürün sayfasında yer alan 'Soru Sor' bölümünü tıklayarak sorabilir ve ya info@drkelektronik.com adresine mail gönderebilirsiniz.
Boş buralar
Bildirim almak için abone olun
Sipariş güncellemeleri, indirimler hakkında ipuçları, kuponlar ve daha fazlasını öğrenin!